Pengikut Setia

Thursday 25 June 2009

Balik Kampung!!

Malam nie aku dah nak balik kg.....Yahooooo!!!
slalu mcm tu la aku n hubby..
we all akan bergerak pulang ke kampung tem malam2..
hubby aku kate..malam2..sojuk...tak jem...
aku lak kate..malam2..golap..copek ngantukkk...mate jem..huhuhu..
so..tonite..we all berdua akan bertolak nek kete balik ke Ipoh..
esok aku n hubby cuti..becoz nak setelkan sdikit hal keluarga di Ipoh..
n kebetulan lak My Uncle ade wat kenduri doa slamat di Ulu Kinta, Ipoh..
regarding to kejayaan anak die ( we call him, Ikhsan) dah lulus intebiu UPSI..
n bakal melaporkan diri awal julai nanti di kampus tersebut..
so aku akan menghadiri majlis tersebut bertemankan mama, adik bongsu n suami tercinta..
n tak lupe jgk akan ku bawa Incik LUMIX ( kamera baru aku ) bersama-sama aku..
so leh la camwhore all the times..hahaha..
next week la..aku akan ke Selatan lak..balik my hubby's kg..di Muar
cadangnya nak sopping kain baju raya kat Tangkak..n sponsor utk mama n adik skali ..
dats mean,diz two weekend.. we akan berada di luar kawasan liputan maxis broadband..
so..diz week n next week..x dpt la aku online di hujung minggu..so..no blogging
tp xpe..aku akan apdet setelah kepulangan aku nnt...itu PASTI..
k la...aku pun dah nak balik..
jam kat dinding opis ni dah kul 6.25ptg..aku nak kene turun kat bawah.,.
nak kene tunggu my hubby datang pick up aku bwk aku balik.....
malam nie ..sblm aku balik Ipoh..aku nak kene temankan hubby g men futsal..
n pastu nk g Sg. Wei..amik kete wira hubby aku kat worksyop..
wohhhhhh...sure penat punyerlah...
till then...jumpe lagik next week..n nantikan apdet dari blog aku ekkkk...


No comments:

Post a Comment