Pengikut Setia

Thursday, 28 May 2009

Hiburkan hati..

aku dah tamaw sedey-sedey lagik..
bg aku..lets gone be by gone..
aku malas dah nak pikir..wat serabut jer..
(entry pg tadi pun aku dah tutup)
malas nak ingat-ingat
.
.
esok aku dah nak balik Ipoh..
dalam keadaan aku camni..
aku terpaksa jugak having long Journey..
wlupun xdela as long as n g Dubai..ahaks..
2-3 jam smpi lah ipoh tue..hehehe
ekceli..diz weekend..paksu aku kawen..
so aku kene la balik..
wlupun sbnrnya minggu ni kenduri sblh pompuan..
sbb kenduri sblh pihak lelaki di kelantan..
aku tak dapat nak attend..
hubby aku dah xde cuti..
sbb kerap cuti smenjak aku asik sakit2..
aku sdiri pun dah x byk cuti..
n ekceli aku tak berdaya nak jalan jauh
nak2 smpi kelantan tu..
bengkak bontot aku nanti..
ahahaha..
.
.
Cisss!!...tem2 pantang nie la
aku nak adap menu nasik minyak n ayam golek..
meleleh la air liur aku dibuatnya..
tp..makan sket je..bley kan..???

1 comment:

  1. haipp!!! kenduri tu kenduri jugak..tp pantang mau jugak..
    heheehehe..pndai je aku nasihatkan org..kahkahkah..
    akak pun x sabo nak balik teluk intan ni..yabedabedu..selamat bercuti my dear

    ReplyDelete