Pengikut Setia

Friday 15 May 2009

Fed Up!!



Mownikk All..
ekceli arini aku not in mood la nak men blog..
nak2 lagi kalo gune line opis nie...
dah la keyboard pc ni macam ampesss..
tekan sikit jer..bunyik mcm pakai typewriter..bising ya amat...
( sowi kepada sape2 yg lmbat dapat reply dari aku..
opis aku ni line slow..so..mane2 page yg lambat loading..
aku malas nak tunggu lame2..sowi yer..)
tp sekurang2nyer nampak la cam aku ni tgh rajin buat keje..ahaks..
padahal....paham2 je la kan..
.
.
aku ekceli dah bosan nak hadap blog nie..
rase cam dah malas sgt2..
kekadang rase cam nak tutup jer akaun blog aku ni..
bleh ker aku nak tutup akaun blog aku ni..??
nak2 skang dah xleh nk o9 kat umah..
laki aku gune pc utk wat drawing.
( smpi bil maxis broadband aku pun die sengaja xmo byr )
so aku xleh la nak ngade2 gune pc tem die tgh bz..
kalo tak .. silap aribulan aku kene tutup blog aku ni..
smpi bile2 pun aku dah xleh o9..
oh suami!!!..
kenapalah kau kijammm..ahakss..
.
.
siyesly..aku fed up dah nak lepak kerap sgt kat blog aku nie..
mule2 dulu..kalo leh 24 jam nak ade kt dpn lappy
ngadap blog..beselah...addicted..
tgh kemaruk...hahaha
skang nie dah xde dah sgt..
nak2 dah kawen nie..lagi la aku malassss..
.
.
tp sesekali..aku berusahalah jugak utk apdet..
selagi blog ini masih wujud...
selagi itulah aku akan terus berkarya..
pade aku..senang jerrr..
aku akan tulis ape yg aku nak tulis...
akan share ape yg aku nak share..
akan cakap ape yg aku rase aku nak cakap..
selagi x menyentuh sensitiviti owang len..
n tak merosakkan hubungan silaturrahim sesama manusia.
aku rase ..xde masalah...
btol tak kawan2 ku semua..
.
.
erm..k la..tetibe lak aku rase aku ade keje utk disiapkan..
so..aku chiowwww dulu.
n insyaAllah...tem solat jumaat nanti..
aku akan muncul semula..
nantikan kemunculan ku..ahakss..
muke bosan nehhh

6 comments:

  1. salam sis ku sayang..hri ini dida pun mcm malas je nak update blog.ape ade je kat otak kepala dida nie..hihihihi..

    mmg macam tu lagak nye lau dah kawen..sis dida pun dah tak aktif sangat dalam dunia blloger nie sejak dier bz kawen ari tu dan sejak dier bergelar isteri....

    tak pe update yang penting je..

    ReplyDelete
  2. danya..jgnla ttup blog..kawin2 gak..beranak2 gak..tp kawan2 yg setia masih ade kat cni..hahahaha..

    ReplyDelete
  3. akak, jgn OFF kak..
    igt la org yg tersyg ni haaa.. =)

    ReplyDelete
  4. hehehe..
    danya Off blog malam2 jer la kak Ommy...
    mlm2 kene jlnkan tanggungjawab sbg isteri..ahakss..

    ReplyDelete
  5. hehehe..
    danya Off blog malam2 jer la kak Ommy...
    mlm2 kene jlnkan tanggungjawab sbg isteri..ahakss..

    ReplyDelete