Pengikut Setia

Wednesday, 15 April 2009

Setelah Sebulan Bergelar Isteri


A month we've been together

Ari ni dah 15hb April rupenyer...wah..cepat sunggu mase berlalu..
Dah lebih sebulan aku idup sebagai isteri kepada Amir rupenye kan..hehehe
cam tak percaya..but diz is the fact....
siyesly...aku hepi wif ma life...aku bahagia
aku ade kerjaya..ade suami yg penyayang+comeiii...hehehe

Alhamdulillah..ape yg ku impikan dalam idup..sudahpun tercapai
ini bermakna...Tuhan telahpun memakbulkan doa-doa aku..
dan ini membuktikan..bahawa Tuhan masih sygkan aku..
aku bersyukur..amat2 bersyukur..

To My Beloved Hubby:

Awak..thanx a lot krn telah membahagiakan sy..
sejak dari kite bergelar kekasih,bergelar tunang..
n sehinggalah kini..setelah kite bergelar suami isteri..

Awak adalah pasangan yg terbaik yg penah sy jumpe dalam idup sy..
wlupun adekalenye sikap n karenah awk memeningkan saya..hehehe
tp sy sgt2 menyayangi awak..
sudah lebih 4 tahun kite kenal antara 1 sama lain..
n tempoh itu sudah cukup membuatkan sy kenal siapa diri awak..

awak seorang yg...
~sgt comeiiii..
~lucu dan menghiburkan..
~kadang2 agak panas baran jugak..
but..awak bertuah sbb dapat isteri yg COOL mcm sy..
org yg PANAS + org yg COOL..
jawabnye..CALM la kan..hehehe..

so..at last but not least...

I LOVE U, My Dear....

Semoga kite akan terus berbahagia selamanya hidup sbg suami isteri..
Aminnnn....





2 comments:

  1. aminkan jugak :)
    semoga dapat baby cepat2 gak
    hehee..

    ReplyDelete
  2. yeahhhhh bagus bagus sudah semakin bahagiaaaa yeahhh nk kawin gak r hahaha

    ReplyDelete