Pengikut Setia

Friday, 3 April 2009

Malam Ku Kesengalan

Hehehe..ekceli benda nie aku dah terlewat publish..benda nie sbnrnya aku dah planning nak publish semalam lagikk..tp aku terlupe...

2 mlm yg lepas aku bawak adik2 aku jalan2 sekitar putrajaya(ekceli dari umah aku ke pejabat aku jer...)..siyesly we all berjalan kaki je..dalam 30 minit smpi ke opisku..sbnrnye dalam 15 ke 20 minit dah leh smpi..tp adik2 aku yg sengal nie benti2 lak sbb nak berposing..so aku layankan ajer..

so..ni la pic2 yg kitorang tangkap malam tu...(entry ni byk gambar dari cerita..so sowi ekkk..)


adik aku yg memang sengal

kat tiang pon jadik

wahai lampu hikmat..siapakah yg paling hawt abad ini...??



ni lah die owang yg paling hawt abad ini..ahaksssss..

3 of us

posing kat kaunter skjp...ahakssss...

senbod opis aku...here we go..lets go!!!

berkempen sketika...

berposing berlatar belakang kan JPN..depan my opis..

2 comments:

  1. jalan kaki je malam2..
    hoho ... putrajaya... hmmm

    anyway ... apsal sengal lak
    okeh le tu
    layan adik2 :)

    hydir.com

    ReplyDelete
  2. sengal la..malam2 bjalan kaki pastu tgkap gambor plak...dah tak pedulik owang lalu kiri kanan..sengal la tue..ahakssss...

    ReplyDelete