Pengikut Setia

Wednesday 4 March 2009

TAG Time

Erm..boring nyer petang2 nie...xde mende nak wat...boss plak xde..hahaha..so aku pun menjenguk2 la blog kengkawan ku yg lain..

Dalam jenguk punyer jenguk..skodeng punyer skodeng ..aku jumpe la menatang TAG nie kat blog si Dida..so aku pun amik n paste kat sini utk dijadikan tag...

Tag tersebut berbunyi :-

tanDA-TAnda....

# tanda-tAnda KAmo tak de MOoD??
>> piyed time n tgh sakit<<

# tANda-Tanda Kamo MArah?!
>> Kalu tinge aku dah berubah kaler merah..huhu..n bile muke aku dah naik ijau...bile aku diam n muke masam tu..maknenya aku marah la tue...<<

#tAnda-tANda kaMO sintiNgg?! >>
>>senyum sowang2 lepas bace msg..nak2 msg dari my Amer<<

# tAnda-tAnda KAmo MaLu??
>> bile aku mule senyum tersipu2 or bile org duk ngusik2 aku<<

# tANda-tanDa kaMo SedaNg CemBUru..??
>> bile aku asik cakap,cakap n ulang lagik bcakap ttg seseorang yg aku jeleskan tue..
<<

# tAnda-tanDa KaMo SediH??
>> bile aku duk sowang2 n teringat kat kg..<<
>> bile terkenang sesuatu yg menyedihkan<<

# TanDa-taNda KAmo GembirA??
>> aku gelak je<<
>> jadik hyperactive..huhuhu<<

Apa...???

# Apa waRna Baju KAmo PAkai SekaraNg??
>> banyak kaler..bunge2...<<

#APakAH Kamo terMAsuk GoLongan YANg SUka ShoppiNg??
>> yeppp..ofkos<<

#ApakAh kaMo percaya Love is First Sight??
>> dulu...dulu penah percaya<<

# ApakAh KAmu Ingin LAkukan SekrNg??
>> balik umah tido..mngantukssss..<<
>> balik kg tolong my mum buat preparation for my wedding day..<<
>>tak taw nak wat ape..setelkan diz TAG la kut..<<

# Apa Rasa Hati KAmo Saat Ini??
>>bosan..<<

biLA....

# Bila kali pertama kamo dilahirkan ke Dunia??
>>22 January 1981,, ari khamis ..jam 2 pg..<<

# bilA saat terindAh dalam Hidup KAmo??
>>bile lepak2 dgn all my family<<
>> bile dapat jumpe balik sume kawan2<<

# biLA kali terakhir kamo dimarahi IbuBApa??
>> lame dah tak kene marah..<<

# biLA kali terakhir kaMO ehem..ehem.ehem..??
>>maksud??!!


# biLA kaMo AKan MArried??
>>hehe..from tarikh n mase arini..ade lagik 9 hari 1 jam 5 minit 26 saat<<

BAgaiMAna....

# bAgaimana jika ada orang buat kaMO sakit HAti??
>> aku jawap balik smpi die sakit ati jugak..fair n square..<<
>> aku wat bodo..blah jer<<

# bagaimana kalau ada orang cakap kamu lawa/hensem??
>> dun't bluff me larhhhh..<<
>> aku pun akan cakap..setiap manusia kat dunia nie Tuhan jadikkan memang cantik2 n ensem2 belaka..bersyukurlah..<<

# bagaimana jika ada teman kamo meninggalkan kamo?
>> aku sedey..<<
>> aku cube cari kawan2 baru n bina hubungan persahabatan baru<<
>> mungkin sampai di sini saja jodoh persahabatan kita..aku redha..<<

# bagaimana jika ada orang yang tak suka sama kamo?
>> wat bodo,pekak nwat la ape2 yg patut..tak rugi sekupang pun..<<
>> ade aku kisah???<<

# bagaimana kalau ketika bangun kamo dikelilingi api??
>> help!!help!!help!!..muahaha<<

# bagaimana jika keseorangan??
>> aku sunyi..n sedey..<<


hah..setel jugak akhirnya..so kepada sape2 yg tgh boring cam aku skang nie..leh la copy paste n buat kat blog korang..tak kisah sape2..aku halalkan...hehehe..

No comments:

Post a Comment