Pengikut Setia

Thursday 8 January 2009

Bz Gilerr....!!!

Hurm....sowi again kengkawan..diz week aku sesangatlah bz..kerja melambak-lambak..xtaw dah nak wat mane satu..( padan Muke aku..huhuhu) and dat y la aku x dapat nak update my blog..arinie.. aku curik2 mase sket nak buat entri nie..ekceli..aku nyer otak sejak beberapa arinie blur sesangat...smpi tido pun termimpi-mimpi..(malam smlm aku mimpi dating ngan Nubhan..eee..ape da Nubhan..kohkohkoh..)..erm..dah byk ari aku keje lebih mase..ot la kunun..tp aku memang ot..oke..

eyh korang..Nanti2 la aku sambung lagi ...aku ade byk keje la arini nak kene buat...( tetibe teringat yg aku kene siapkan Laporan Penilaian Kursus bg 2008 arini jgk..alamak..mati aku...byk lagi tak setel.. )so..tata..n see u later ...


ni la keadaannya....hurmm..



ni sebahagian dari fail-fail laporan yg aku kene wat...nie baru sebahagian jer taw...

No comments:

Post a Comment