Pengikut Setia

Thursday, 25 December 2008

Work!!Work!! Work!!

25 Dis-Putrajaya

Sowi guys..semalam aku x dapat nk updates blog aku nie coz sibuk bersiap2 nk balik ke Putrajaya..Hepi gilerr dpt balik..Yahuuuuu!!!!!..dh lebih seminggu aku berada di luar kawasan liputan(kusus kat Terengganu)..mana xnyer...sejak dr Kursus Kt Wakaf Tapai smpi la ke Kursus kt Sutra Beach nie..terasa mish gilerr kat umah aku+ insan2 tersayang yg telah ku tinggalkan...at last but not least..petang smlm,kul 2 ptg..kitorang gerak balik ke Putrajaya

i'm ready to go Home!!!!

kitorang sedang sibuk mengemas brg2(sempat jer curik2 amik gambar)

dalam perjalanan pulang..


"hye....biler la nak smpi umah nie...windunyerr"...


Perjalanan memakan masa selama hampir 8 jam..aku sampai opis dekat2 kul 9.30 mlm..penat giler + fenin2 becoz terlalu lama duk dlm bas..smpi2 jer kat umah..x pikir panjang...terus landing kat atas katil..n lena beg pun x sempat nak kemas..(bukan pemalas k..tp kepenatan...harap maklum..hehe).


So,arini..tem aku menaip e
ntri ni...aku sbnrnya bukan berada dirumah aku...tp baru je half n hour check in kt Hotel Impress,Sepang..Arini..korang taw x?? ...arini pun aku kene keje..korang taw tak arini ari ape...??? ..CHRISTMAS lol...It's public holiday....but...i'm here to continue my job..huhuhu..cedey arrrr...aku kat sini coz jd organizer utk TNA Workshop..from 25 till 27..pity of Me..kan..hurm..wat to do..i'm da "SYMP"...so...i have to do it la...

i'm here now...huhuhu..



*kebaikan yg aku dpt duk kat Unit Latihan nie :-
~selalu dpt travelling
~dapat knl dgn ramai org dr pelbagai level
~dapat study cara nak handle kursus/bengkel
~dapat income lebey sket..
~dapat experience baru

*keburukannye plak..:-
~penat woo..tak sempat nak berehat
~terlalu byk keje tertangguh yg terpaksa di setelkan..
~terpaksa berjauhan dgn umah..(hehehe..ekceli sedey coz jauh dr tunang)
~umah pun bersepah sbb tak sempat nak kemas...dgn baju2 g kursusnyer..
~bley menggagalkan program diet aku..(sbb kat hotel jamu makanan yg besh2..xleh nak katakan TIDAK..huhu)

No comments:

Post a Comment