Pengikut Setia

Tuesday, 30 December 2008

Wat a bored holiday....

Gilerrr arr....aku ingat dpt cuti best arr...upe2nya..hampessss...gosmet aku,Nina n Dena..balik kg.smpi ari selasa lak tue...abes aku ni ari ahad n isnin nak wat ape jer kat umah nie....gilerr...gilerr...bosan taw..asik2..tgk astro..pastu makan...pastu tgk astro balik..pastu makan lagik...paling tidak pun tido...bukannya aku takde keje nak wat...tp ingat cuti2 nie nak lah rest dari wat keje..upenya...bosan dowh....

aku bgn awal gile ....setelkan kain baju yg dah menimbun..kemas umah...mop lantai...3-4 kali aku mop...sapu umah smpi nak terburai bulu2 penyapu tu aku kejekan...hurm..dah siap sume tue...aku dah xde menda nak wat...ape lagi...duk ngadap astro...cite lak dah xde cite lain..Kisah Mawi n Ekin...tak abes2...ngalahkan kisah CT kawen ngan Dato K...tukar cenel 104 pun citer die..tukar cenel lain pun...citer die jugak..kenapa tak tayang jer cite aku..huhuhu...


hurm..tgkla..betapa bosan nye aku mase nie....




ni lah keje aku...semua benda aku da makan..sume majalah aku dah baca...siap khatam lagik....busan..busan...



at last...petang tue..aku kuar jugak....g kl dgn my future sis in law..g times square...lepak kat tempat keje adik aku....g makan2..g shopping sket....hurm..nasib ade Ira..kalo tak..mati kejung aku kebosanan kat umah....hehehe...



*p/s: to Ira...thanx coz nak temankan Along jalan2 n sudi jadik driver Along utk satu hari nie..lenkali kalo Along need ur service...juz get ready je la yer my dear sis...huhu...

No comments:

Post a Comment