Pengikut Setia

Wednesday 10 December 2008

My Working Place

Arini mood keje aku agak baik..pakai baju kaler pink lagikk..hasil "oteran"(ape punye ayat daa..xde dlm kamus dewan taw ayat nie) si Ayu.aku memang puas ati tahap gaban punyerlah dgn keje tgn die nie.kalo aku leh bg markah SKT die..aku bagi 101% dowh..hehehe..ekceli..bos takde..memang la mood baik..hehehe..kalo ari2 bos xde..ari2 pun mood aku baik...keskeskes....aku arini nak kate sibuk sgt ..xdela..tp sibuk nak siapkan deco my working place..hias ape2 yg patut..tp aku takde material sgt nk hias kat meja aku niee..erm...ape yg ade je lah ekkk...

wat sementara waktu nie...ni je lah yg leh aku deco atas meja aku nie..ngalahkan Deco Eric la plak deco-deco..hehehe...ape ingat si Eric tu je ke leh wat deco..aku pun leh la..Deco Cap Ayam..bley gitu???

dah ade name aku kat tepi dinding siap dgn jawatan lagi tu(mcm la pangkat tinggi sgt..huhuhu)..n dah ade tepon yg aku sambung dari tepon Pn Siti yg duk depan table aku..bertungkus lumus aku usahakan nak dapatkan tepon ni..almaklumlah..owang bz mane leh xde tepon..xde tepon x bz la namenye...huahuahua..

Look bersepah gak kan???almaklumlah bz woman..yo yo o je kannnn....yang ado je lah...nanti balik umah aku punggah ape yg ade dalam stor..mane yg leh aku bawak ke opis utk di deco kan..akan ku pikirkan nanti..so..wait for my updates lah yerr..tata....


nukilan:-
~awandanya~

No comments:

Post a Comment