Pengikut Setia

Tuesday, 2 December 2008

Morning Journey to Heaven..Hope So la...

Tajuk atas ni macam gempak jer..padahal citenye berkaitan dgn perjalanan aku ke tempat keje jer...huhuhu...tp perlu diingatkan perjalanan ini tidak melibatkan sebarang kenderaan bermotor..journey yg nak aku share dgn korang nie adalah hasil dari perjalanan aku ke tempat keje dgn berjalan kaki...cool seyh...gilerr cool....korang tak caye ekkk...??ha..tgkla hasil2 rakaman aku sepanjang perjalanan....enjoy....
ni mase nak memulakan perjalanan...lepas turun dari blok aku...
ni dah masuk ke jalan besar...
on the way to heaven..hope so...
nampak tak opis aku yg tersergam indah
jauh jugak rupenya..
dan semakin...HAMPIR KE SITU...
Senbod menuju ke opis aku...KPDNHEP
ha..inilah opis aku....tempat aku mengerah keringat didalam bangunan yg tersedia ekonnyer....hahaha...perah keringat la sangat....huhuhu

1 comment: