Pengikut Setia

Sunday 30 November 2008

Stupid Things....

Sumtimes.. i never thought dat people jadi smakin stupid .. dalam arus kemodenan..masih ade lagi insan2 yg bertelagah sesama sendiri...n yg lebih menjadikan perkara ini "jerks" adalah..pertelagahan ini timbul diantara manusia2 yg berkelulusan tinggi dan bekerjaya..

aku ade terbaca nukilan2 beberapa blog yg kebanyakannya lebih menjurus kepada perbalahan dan persengketaan..adakah untuk hal2 begini blog diwujudkan..??aku pun tak paham..ade diantara pemilik2 blog yg menggunakan bahasa yg agak kasar dan menggunakan blog mereka utk menjatuhkan maruah sesama sendiri...dan lebih memalukan...mereka adalah dari golongan WANITA..aku sbg seorang wanita juga malu melihat semua ini berlaku..

Mengapa masalah peribadi perlu diperbahaskan dikhalayak ramai..??Tidak tahukah mereka yg ade berjuta-juta mata yg melihat dan mengikuti ape yg mereka paparkan didalam blog mereka itu..???

wlupun kisah yg dipaparkan di dalam blog tersebut lansung tiada kaitan dgn idup aku..tp sesungguhnya...aku malu melihat telatah2 manusia yg bodoh lagi diperbodohkan..masing2 mahu menunjukkan kelebihan masing2 tanpa sedar yg kebodohan mereka itu diperhatikan.Ade juge diantara empunya blog yg mempunyai followers2 mereka sdiri dan ini hanya menambahkan keburukan kepada sesuatu situasi..

Peperangan Blog??..hanya itu sajakah yg mampu mereka lakukan...??kenapa tidak berperang dgn cara yang lebih realistik..seperti Amerika,Iraq n etc..??bukankah itu lebih REAL..sungguh menjengkelkan...

Kepada sesiapa yg pernah melalui atau mewujudkan "Perang Blog" ini..hentikanlah..berhentilah MEMALUKAN diri sendiri..kerana tiada ape yg akan kamu dapat melainkan AIB diri..

No comments:

Post a Comment