Pengikut Setia

Tuesday 8 March 2011

Cabaran Hari Kelima :: Band U ARE Dying To See.. LIVE ..

Cabaran Hari Kelima :: Band U Are Dying To See .. LIVE
**misi mbayar utang entry(cabaran) yg tertunggak..
ni entry utk Sabtuday..
______________________________________________________________

Aku nak jumpe band nie..

nak tgk dorang perform live depan mate aku..

nak dorang nyanyi betol2 depan aku..

hanya utk aku..boleh...???

korang taw ke band aper..??

taw ke..?? xtaw kan..?? kan..??

hah..meyh nak bitau..

aku nak jumpe Band KOTAK ..

sgt suke dgn lagu2 mereka..

sgt minat dgn suara vocalist mereka..

sgt bertenaga *die sgt cantik juga..

okeh.. dats all..

** paling ske lagu rancak dorang

yang bertajuk "Beraksi"..

sonok noks mdengar lagu itu

rase cam nak hayun kepala laju2..

ahaha~

No comments:

Post a Comment