Pengikut Setia

Monday, 14 February 2011

WOW!! on Sunday..

Ni pulak aktiviti kami pada hari Ahad.
Disebabkan ari sabtu dah sakan berjimba di The Mines..
Ahad petang kami merajinkan diri menjenguk tapak Karnival WOW!..
yg diadakan depan Opis aku..
dekat sgt dgn umah.. kalo tak pegi rase cam tak kene...
so petang tue.. dalam kul 6 kami kuar..
tersrempak dgn Ann mase nak turun lift..
g bawak Kaisya beli roti kat kedai bawah katenya..
:)

aksi anak teruna aku yg teruja melihat byk kete cantik2 kat sekeliling die..


ni lah kete2 yg duk tersusun elok jer depan MOF tue..
macam kaler2.. macam2 pesen..
memang gila cun ah!..
aku pun nak spray SLK aku cam nie gak lah nnt...
.
.
dan disebabkan ari ujan..
maka kami sempat singgah kat tempat kete2 tue jelah
tak sempat nak g cuci mate kat kiosk2 jualan..
ujan mmg sgt lebat..
kesian lak kat anak teruna aku..
kesejukan sbb pakai sleeveless jer..
so kami pun bergerak dari sane ke Alamanda..
ujan2 nie mmg perut lapar sokmo..
tetibe teringin nak makan Young Tau Foo..

ni lah yg kami makan mase kat Alamanda..

lepas makan..

singgah Kefo' beli stok susu Alif..

then baru balik umah..

**masih tak serik2

walaupun tahu Young taw foo kat Alamanda tue

mahal amat..

4 comments:

  1. ha'ah mahal ytf kat situ. kite kalo amek msti sikit2 jer. pastu mintak sup sekali. org johor mmg biasa makan dgn sup =)

    ReplyDelete
  2. ekk??.. jue ingat org johor makan tempe jer.. oppss.. tu jawa.. bukan johor..*sengal jap..
    mahal kan ena ytf kat situ.. semalam lah tetibe teringin.. cam ngandung plak teringin2..kan??
    tu yg nampak penuh sepinggan tue makan 2 org dgn hubby..alif tido laks.. kalo die jaga.. sumbat kat mulut die skali.. tp kang tak cukup lak kan..ehehe~..

    ReplyDelete
  3. da jln2 sini..salam kenal jue mama rayyan...(tol ke?klu silp i'm sori)

    ReplyDelete
  4. oowhhh gtu je ke karnival wow??
    ingatkan ape je..hehe

    ReplyDelete