Pengikut Setia

Monday, 7 February 2011

CNY - Balik Kampung

* sori kalo cite nie agak tunggang langgang.. malas nak susun gambor ikut turutan.. ;)

keyh..ini kisah sepanjang cuti CNY..

tak banyak cite yg nak diceritakan sbb xde gambar..

aku kalo xde gambor mmg malas nak bercerita.. ahakss~ (femalas!!!)

jadik..mari layan cerita bergambar... jom!!!

gambor2 kat atas nie sume gambor mase kat Teluk Batik..
kami g sane on Sabtuday.. sehari sblm balik KL
bukan g mandi manda pun..
sbb dalam pale otak mmg planning nak g berfotogediksss jer..
so,dalam malas2 Garfield..kami pun sampai kat sane..



ni laks gambor yg diambil mase kat umah Mbah di Muar(atas sekali) dan gambar di umah Mom di Ipoh..Alif sgt suke kucen kat pintu bilik maksu die..abes tercabut dibuatnyer.. huhuhuw~

gambor nie di snap mase nak gerak ke Teluk Batik n mase dah smpi sane.. (so gemuksss lah haku nie)..

**summary :

- 28Jan-30Jan = balik Muar

- 31Jan-1Feb = melepek kat umah (Putrajaya)

- 02Feb - 05Feb = balik Ipoh

- 06Feb = dah ade kat Putrajaya

**ade cite menarik berlaku pade tarikh 06Feb nie..

tungguuu entry seterusnya!!

*wink3*

2 comments:

  1. die nie mmg payah sikit nurul.. manja sgt..bukan leyh berenggang sket dari ibu die nie..adesss pening pale anak manje sgt..payah nak tinggal g mane2.. hurm~

    ReplyDelete