Pengikut Setia

Tuesday 8 February 2011

Ari sibuk.. semak.. and ofkos serabut..!!

Arini..mmg ari serabut aku..
keje menimbun2 atas meja..
ekceli dari smlm lagi kertas2 tue bersusun atas meja..
tp lansung tak disentuh..
almaklumlah sibuk ngan benda lain..
ingatkan tak urgent..
last2 petang smlm bos cakap..
"report nie nak kene antar kul 10 pg esok..
make sure sume siap yer!!"
hahh.. kelam kabut lah aku..
banyak tu yg nak kene key in..
daftar kes lagik..
kes yg kene kompun lagik..dah lah fail berasingan..
kalo duk dlm satu fail..
xde lah aku serabut sgt..
nak yg dari 2009 hingga 2011 lak tue....
wallaweiiii.. mati aku weyh...

atas ni pic dokumen2 yg dah setel di key in.. tinggal nak masuk dalam fail jer..




ni lah rupe data2 yg dah di masukkan dalam pc.. ni yg kt pic ni page utk kes dikompoun..
data2 lain.. lain plak failnyer..serabuttt..



**keje nie oke..leyh di setelkan..
masalahnye yg sebenar2nya...
ade sorang makhluk nie
yg mulut mcm longkang yg duk pot pet2 sini
kecoh betol..macam lah die dah siapkan laporan die..
sebok nak bising2 kat aku..
shuhhhh~.. g wat keje ko g..
jgn nak nyebok tanye2 keje aku lah..
berambus.. foot loose..

4 comments:

  1. hei si mulut longkang, sila main jaun2. jangan kacau Jue mahu buat kerja, okey!!

    =D


    *tersusun je kertas2 atas meja Jue tu. lihat meja sendiri?. haihhh, mampu angkat kening saja.*

    ReplyDelete
  2. Ann::
    main "jaun2" lah kan ann kan.. sebok jer die nak bising2 kan keje owang len..

    ReplyDelete
  3. ha baru nak cakap macam Ann. kemas je meja Jue. kalau meja kita. ya ampun, takut nak masuk kn dalam blog

    ReplyDelete
  4. meja yg bersusun cantik nie pun jue serabut.kalo berterabur.. maka makin serabut lah daku ini.. uhuw~

    ReplyDelete