Pengikut Setia

Wednesday, 23 February 2011

Ahad :: Santai Time

Ari ahad lepas..


after setel majlis bertunang Boy ..

setelah balik umah salin pakaian segala bagai..

kami ramai-ramai pg sambung melepak kat Tasik Pullman.

bergambargediks lah kami di sana ramai-ramai..

almaklumlah peluang nak berkumpul ramai-ramai camni ..bukan slalu dapat ..kan..

so rugi lah kalo xde kenangan sesekali dorang datang..

betol x??

:)






lepas bosan melepak kat tasik Pullman tue..

aku angkut lak dorang lepak kat taman permainan depan PICC tue..

kat situ budak2 leyh men bola..


leyh main playground..

n mak-mak leyh bergossip santai..kan..
mmg happening giler lagi suasana famili aku aritu..
riuh rendah dgn gelak ketawa n gurau senda..

kaoo lah dapat selalu macam ni.. mesti best..

tu baru separuh dari adik beradik mom aku dtg bkumpul..

kalo kesemua 11-11 org datang dgn famili masing-masing..

mau pecah umah aku dibuatnyer... ahahaha~






** rindu kemeriahan itu..:(

2 comments:

  1. ceh3..dah ader cameraman ek???
    JueRayyan Peektures..ayah aliff tertinggal ke??? hehe

    ReplyDelete
  2. cameraman?? dah lame ade yang.. slalunye camerawoman yg amik gambor.... tp kali ni bagi can camerawoman masuk dlm gambor.. hehehe.. sia2 lah ade dslr kalo tak berfotogediks selalu kan..kan.. ahahaha~

    ReplyDelete