Pengikut Setia

Thursday 27 January 2011

Majlis Perpisahan..

Pagi td kul 9am..
kat tingkat 3.. ade Majlis Perpisahan..
anjuran Unit Naziran & unit2 dibawah naungannya..
aku adalah salah seorang pegawai yg diraikan.
dapat invitation petang smlm..
so terpaksalah attend bile dah dijemput..kan??
ekceli majlis tue utk pegawai2 dari Unit Latihan
yg telah bertukar ke unit2 lain..
ade 3 org semuanya ..iaitu aku ..
yg dah ditukarkan ke Unit Statistik & Daftar Kes
Cik Farhana Nadia ke unit Kawalan Bersama Agensi
dan our ex boss, Hj Din..
yg dah ditukar kan menjadi ketua unit di PPK 4 Timbang Sukat
kami bertiga dulu asalnya dari Unit Pengurusan dan Latihan
now masing2 dah bertukar ke unit lain..
so Majlis Perpisahan nie dibuat utk meraikan pemergian kami lah..
aduhhhh sadiss betol ayat "pemergian" tu.. kan??
majlis dihadiri oleh seluruh warga unit Naziran, Tugas Khas dan Latihan
so ofkos lah ade sesi berucap bagai.. aku tak terkecuali..
lepas setel berucap dan sesi turunkan amanat..
kami dijamu makan nasik lemak yg di sponsor oleh En. Paan..
alhamdulillah rezeki tambah lemak utk hari ini..
hancussss diet aku.. alamakkk aiii..


pic my ex bos yg sedang menerima cenderahati..
(pic aku & Fana xde.. :( )

adiah yg aku terima td..
thanx a lot kepada yg sudi bagi..
len tahun.. sile bagi lagik..
** agaknye ape lah adiah yg dorang bagi kan..??
esok aku apdet.. keyh..
^__^

No comments:

Post a Comment