Pengikut Setia

Wednesday 19 January 2011

All About GATHERING..

ekceli last Sunday..
ade perjumpaan blogger2 kat MV..
aku adelah salah seorang blogger yg dijemput menjoinkan diri..
tp syg seribu kali syg.. aku x dapat join.. :(
as u ols noe lah kan..
last week aku sgt bz menguruskan anak yg sedang tak berapa sihat..
so, hati sgt berbelah bahagi samada nak join ataupun tidak..
wlupun aku taw dan dah leyh bayangkan betapa happeningnya gath tue..
dan seperti yg dijangkakan.. gath tue mmg happening pun..
ramai blogger yg datang memeriahkan suasana..
dan dalam ati aku merasa agak kecewa sbb x dapat join tempohari..
sgt jeles melihat kegembiraan mereka di hari tersebut..
saling kenal mengenali antara satu sama lain..
mengumpulkan baby masing2 utk bermain dan bergurau senda..
aku sgt2 teruja ..
dan dengar2 nya dorang nak repeat lagik gath tue pasni..
terkini.. on 30th Jan.. di JB..
gath nie khas utk blogger2 di selatan tanahair..
tp kepada yg berada di luar kawasan liputan pun leyh join kalo nak..
the more the merrier kan..
& yg paling2 aku tunggu adalah gath besar-besaran on 13 Feb..
venuenya di Splash park, The Mines..
sile rujuk blog NURUL JAMIAN nie utk info selanjutnya
& rugilah sgt2 kalo aku tak join gath yg ini..
dah dekat sgt dgn umah.. mesti kene pegi nie..
harap-harap kali nie xde masalah lain yg timbul..
( wlupun on 15th my asben planning nk balik Muar but sokey.. i will ejas balik timing )
semoga dapatlah berjumpa kawan2 baru di sana nanti..
nama je kawan baru bjumpe depan2 muka..
tp sbenarnya dah kenal lama di blog..
mesti best lah.. kan..kan..
** kalo x dapat gi gath yg 13/2 tu
nak mogok cam zuris gak lah.. ;)

No comments:

Post a Comment