Pengikut Setia

Monday, 3 January 2011

Alif Playland


Lupe nak cite..
Semalam bawak Alif g GIANT kat Bandar Kinrara ..
sopim barang2 dapur sket..

mase kat Giant aku terbekenankan kat Puzzle Mat ..

tetibe terlintas nak deco bilik mainan Alif..

so aku dgn penuh excited ngalahkan Eric De Decorator..

terus menyambar 2 kotak Puzzle Mat tue..

(mmg tinggal 2 kotak je kowt.. kalu de lebih mau nak lagik..)

so balik2 umah.. ape lagik..

teruslah menyusun puzzle2 tersebut di bilik si demoks..

& taraaaaaa~.. lihatlah Playland Alif yg dah siap di deco..

si Demoks sedang beraksi diatas play mat die..
** nak beli lagik lah cadangnye
sbb yg dibeli tak penuh satu bilik..
owez tamak...muahahaha~

5 comments:

  1. Ergh. Nak jugak.


    Sebelum ni puas cari di Carefour tp belum pernah jumpa. huhu.


    Memandangkan alia dah besar, kena tunggu adik dia keluar dulu lah baru beli. :p

    ReplyDelete
  2. hi salam kenal..wah alif siap ade bilik mainan lagi tue..cantik2...banyaknye mainan alif....

    *tengok entry nie rasa mcm nak buat jugak untuk mirza

    ReplyDelete
  3. ::Ann::
    maknenya..ibu alia kenelah buat adik cepat2.. kekeke

    ::Mun::
    anak sulung Mun.. dapatlah layanan camni.. nak ape sume dibagi.. nnt dah adik.. kene recycle jelah.. hehehe..tp sonok tgk bilik baby kalerful2 nie.. ehehe.. nnt Mun wat utk Mirza k.. :)

    ReplyDelete
  4. dulu giant kinrara lah tempat shopping setiap minggu
    skrg mydin usj la pulak
    waahhh seronoknya playmat tu
    cha punya tak penuh gak lagi
    jom gi beli!!

    ReplyDelete
  5. hihi..
    playmat alif pun lum penuh lagik dayu.. tu baru separuh bilik..rase hati cam nak topup.. tp ayah die kate "cukup2 lah tue.. ibu yg ekcited lebih.."..ahahaha~

    ReplyDelete