Pengikut Setia

Wednesday, 19 January 2011

Alhamdulillah..

tepek gambar ibu dan anak dulu..

Ingat tak semalam punyer entry..??

ingat tak??(tak ingat xpe lah.. :( )

smlm kan aku ade cite.. yg aku tgh susah ati..

sebab anak aku lepas demam aritu takmo makan n menyusu..

ingat lagik kan..??

ha..semalam nampak gayanya aku dah leyh menarik nafas lega

sebab si tenit dah mule menyusu balik..

n dah mau makan dgn berseleranya..

nampaknya Alif dah semakin menunjukkan perkembangan yg baik

dah tak moody2 lagik.. dah tak merengek2 sgt lagi.

die dah makin sihat.. alhamdulillah


i)ni gambar mase balik dari skool.


ii)cubaan ibu memaksa Alif tido sbb ibu nak wast keje lain..tp cubaan gagal.



iii) terpaksa bagi Alif kuar dr buaian n lepaskan die bermain, see die bace buku..


iv)dah boring bace buku.. sesi memanjat dinding lah.. ape lagik.. :)



v) dah penat memanjat.. die mintak susu..


vi)akhirnya.. tertido jugak.. :)


MALAM SEMALAM


malam td ayah ajak g Alamanda

nak setel bil maxis katenye..

dalam duk mengantuk dan mamai2..

ibu & anak ni pun menguikut aje lah

nak g berjalankan.. ngantuk tak ngantuk tolak tepi..

janji g jalan-jalan.. ngee~



i) Alif & ayah.. baru nak gerak ke Alamanda


ii) kat Maxis Centre.. snap gambar Alif di celah2 cermin..theeee~



iii) owang nak sopim die pun nak.. tu duk tgh belek stokin baru yg ibu beli..


iv) dah penat sopim.. menyusu lagik.. :)



** bile anak dah kembali pulih dan seria seperti biase..

ati ibu pun berbunga riang..

buat apebenda pun tak serabut kepala..

nak bekerja pun jadik semangat giler..

semangat lah sangatkan..

smpi esok cuti pun gatal2 nak datang keje..

rajin lah sangattttttt~

^___^

No comments:

Post a Comment