Pengikut Setia

Wednesday 1 December 2010

Lupe diri..

Ya!! hari aku jd sgt3 lupe diri..
seb bek aku ingat nombor pin kad atm aku..
kalo tak.. xde can lah aku nak lupe diri..
arini kan duit sumbangan ikhlas anak2 palestin..
opss..sumbangan ihsan penjawat awam lah..
dahpun didebitkan ke akaun..
tu yg sawan lupe diri tue..
baru 500 .. dah lupe diri..
belum lagik 5k..or 5b or 5t..
mau benti keje aku di buatnya..
(boleh jadik gakk kan..hurm ;p))
so.. seperti dah xde ari esok utkku..
aku pun menyopimkan diri..
tp sblm menghabiskan ape yg ade dalam akaun aku tue..
sempatlah aku menge"check" gaji laki aku bile masuk..
sekurang2nya ade back up bile aku kehabisan duit..muahaha
ape punyer mate duitan punya bini lah aku ni kan..
duit suami..duit aku..
duit aku.. duit aku lah!
ahahaha~..


** dah pun berjaya menghabiskan 3/4 daripada apa yg aku dapat arini..
takziah utk aku.. :(

2 comments: