Pengikut Setia

Monday 1 November 2010

Gila Henpon plak...!!

dalam mase 3 minggu..
dah 2 henpon aku beli..
haihhh.. ntah apehal..
skang nie duk syok dgn henpon plak..
last 2 weeks lepas let go SE K810i


aku beli Sony Ericsson Xperia X8 (kaler putih)..


aku beli dgn harga RM880
henpon tue fully touchscreen..
ade WiFi, ade A-GPS, ygt penting ade fesbuk..
tp yg membuatkan aku agak takleh blah dgn hp tue
sbb xde video call..
so x dapat lah aku 3G call dgn anak aku..
tak best.. tak best.. (pasal xde video call jer)
so aku pass kat laki aku..
n last week.. aku beli plak Nokia X5-01(kaler biru)

dengan harga RM680.00
henpon nie same je function dgn Xperia X8 tue..
cume die bukan t/screen & x de A-GPS..
tp die ade video call..i like...
yang lain2 sume same jer antara 2 henpon tue..

pasni kalo ader rezeki lebih
nak sambar satu henpon cam kat bawah nie..
Nokia N8
tp kalo ade rezeki lebih la
manalah taw kowt leyh dapat as adiah besday ke
anniversary present ke..
manalah tahu..kan..!!
uhuhuW~

2 comments:

  1. sony K810i tu akak dah pakai 2 thn lebih smpai skrg..baru skali tukau bateri..mmg tahanlah!!

    ingat nak cari yg baru gak..tp tggu hp tu jahanam dulu..haha!

    ReplyDelete
  2. wahhh..
    sakan shoping..
    bak mai sebijik..

    ReplyDelete