Pengikut Setia

Monday 15 November 2010

Day 7 ~

Task Day 07- A picture of someone/something that has a big impact on you.



Ni bukan someone dah..
tp more than one.. ahaha.. sbb 2 orang.. bleyh gitu..???
hah.. mereka berdua nie lah orgnya..
yg tlh mberi impak yg sgt besar dalam kehidupan aku..
sgt2 memberi impak..
yg si ayah & si anak nie telah byk buat hidup aku bermakna..
tanpa diorang .. mungkin aku tak sperti skang nie..
tak sehappy skang nie..
tak sebhagia skang nie..
& yang paling penting ..
tak se kembang skang nie..
muahahaha..
see..!! besar betol impak dorang terhadap kehidupan aku..
tp yg sgt2 memberi impak adalah si demok aku..
impak die bukan terhadap aku jer..
tp seluruh famili aku..
terutama to my mom & my abah..
cucu kesayangan tok ma n tok bah tue..


Notakaki:K, selesai sudah entry utk arini.. fuhhh legaaa
takde utang entry lagik wat mase nie.. kan..kan.. ngeee~

No comments:

Post a Comment