Pengikut Setia

Wednesday 24 November 2010

Day 11 ~

Task Day 11- Another picture of you and your friends.



lagikk.
pic aku dan kawan2..
yg nie gambar mase aku bersama kawan-kawan di unit latihan..
meyh nak describe sket..

yg kat depan yg pakai tudung oren tu.. Kak Len name die..
beliau adalah 2nd bos aku kat unit latihan..
ibu kepada 4 orang anak..
seorang makcik yg sporting
tp kadang2 agak fussy..
beselah.. makcik2..

yang berdiri dari kiri & paling lonjong tue..
name die Farhana Nadia..
masih single & available..
seorang yg aktif, sempoi & gila-gila..

Kat sebelah farhana tue..
si kenit tue..
name die Siti Hazliza..
we call her CT jer..
ibu kepada 2 org anak..(1 kat luar, 1 masih dlm pewut )
paling bongsu dalam unit latihan..
seorang yg sgt rajin..
serba serbi rajin..
wat keje rajin.. memasak pun die rajin..
pendek kate semua pun die rajin..

Kat sblh CT tu.. aku la..
so takyah la kot nak describe pape..
ahaksss..
sbb i noe.. i'm the cuter among them..
wakakaka..

Kat sblh AKU.. si selim melim
Norul Ain namenya..
Ibu kepada 2 org anak jugak..
same kes dgn CT (1 dalam pewut, 1 kt luar )
Ain nie seorang yg simple..
ske bergaya n vogue de vas..
.
.
.

itu jelah aku nak cite utk gambar aku n kawan2 aku kat atas nie..

next~..

No comments:

Post a Comment