Pengikut Setia

Wednesday 24 November 2010

Day 09 ~

Headnote:: dah ngelat utk beberapa hari.. terasa bersalah plak bile menangguh2kan entry2 yg spatutnya di publish..almaklumlah.. last week sebok beraya.. tak sempat.. now i will continue with entry2 yg tertangguh n entry2 seterusnya... maafkan aku ekk sbb dah berhutang beberapa entry..
Task Day 09- Something you’re proud of in the past few days
Hurm.. ape ekk yg aku bangga utk beberapa hari kebelakangan nie..
kebelakangan ekk..
bukan kedepanan..
owaittt!!!..
jap nak pikir..
(~away skejap ke toilet (gip me 5 minutes) utk mencari ilham.. )
.
.
.
.
.
~i'm back..k kite continue..
erm.. perkara2 yg leyh dibanggakan utk beberapa hari kebelakangan nie adalah..
  • berjaya bawak bekal g keje (smlm)
  • berjaya masuk awal ke opis
  • berjaya utk tidak makan malam lagi ( dah hampir sebulan berjaya sbnrnya )
  • berjaya ape lagik ekkk..??
  • ha.. anak aku dah berjaya merangkak dgn jayanya..
  • anak aku dah pandai sket2 nak ajuk perkataan2 yg aku sebut & memek muka yg aku wat ..

itu je kowt.. hurm~...

and ade satu yg aku tak bangga yg telah berlaku in a past few days..

  • anak aku demam.. (demam nak merangkak kowt )
  • idum anak aku sumbat n susah nak tido malam

setel.. sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment