Pengikut Setia

Friday 1 October 2010

My Latest Project

Entry kali nie aku nak cite pasal projek terkini aku..



Sejak 28hb Sept yg lalu..
aku dah berkampung bersama-sama peserta lain di The Emperor Hotel..
aku di sana kerana menjadi organizer kursus utk pegawai N27 KPDNKK..


And semalam, kul 9.30mlm.. grup aku telah menyertai xtvt River Cruise..
menaiki Bot pelancong menyusuri Sungai Melaka..
memang best sgt dpt tgk nite view di sekeliling sungai melaka..
peluang tak datang selalu ok!.. so juz enjoy it.. :)



hari nie plak.. kul 4pm-7pm td.. kami beramai2 g isi mase lapang men boling kat Mahkota Parade.. happening sungguh..semua bagi kerja sama dgn baek.. semua peserta termasuk aku.. enjoy dgn xtvt arini..





n malam nie plak.. stat kul 8.00 smpi kul 11mlm
ade bbq..
+ karoke ala-ala nyanyi kat bar..
makanan ok.. sedap2..
& penyanyi2 karoke pun ok..
sporting..



alhamdulillah..
projek aku kali ini telah berlansung dgn jayanya..
wlupun peserta tak ramai..
tp kerjasama yg diberikan oleh semua peserta yg hadir
membuatkan projek aku kali nie success..
alhamdulillah.. :)

No comments:

Post a Comment