Pengikut Setia

Tuesday, 12 October 2010

Apa ade kat Ipoh??

next 2 weeks.. aku akan berkursus a.k.a jadi organizer kursus di Ipoh (insyaAllah)
so maknenya nie adalah 2nd project aku kat Ipoh..
& ofkos lah aku hepi..
mestilah.. kan ipoh tue tempat aku membesar..
ade org soal aku.."tak boring ke wat kat Ipoh..??"
"ape yg best sgt kat ipoh tue..??"
aku jawab " tak boring!!..ape ada?? macam2 ada.."
ye lah.. kenapa mesti nak boring.. kan??
wlupun aku membesar hampir 25 tahun kat Ipoh tue..
(sblm aku jejak kaki menetap di Putrajaya)
tp aku tak pernah rase jemu..
Ipoh lah tempat aku menyimpan byk kenangan pahit manis
dan pengalaman perit getir.
lagipun mak abah aku kan ade kat sane..
umah permanent famili aku pun mmg di Ipoh..
so.. nak boring watpe kan..??
takkan nak kata boring duk kat tempat sdiri kowt..??
takmo.. takmo.. takmo..

(in fact.. selama seminggu tue aku hanya berkampung di tempat kursus .. nama pun lagi ke sana atas urusan kerja.. kan .. takkan nak balik umah plak.. nanti org kate dapat rezeki non halal plak .. ;p )

No comments:

Post a Comment