Pengikut Setia

Monday 9 August 2010

Dah Bersawang..

yer.. mmg blog aku dah bersawang.. baru je dekat 2 minggu di tinggalkan.. tanpa sebarang entry baru.. tanpa sebarang updates.. hurm.. sudah xde mud nak berkarya.. + dgn penat lagik.. ekceli aku baru je balik dari berkursus selama seminggu di Ipoh.. bukan berkursus.. tp menjaga kursus.. ;) aku sbnrnya.. malas sgt nak menaip panjang2.. bleh x kalo aku updates dgn menggunakan gambar je.. bleh je kan.. blog aku.. nak wat cemana pun.. oke jer.. hehe~
Kat sini la aku berkampung selama seminggu.. dari 1hb.. smpilah 7hb Ogos.. seb bek la customer service, makan & tempat penginapannya memuaskan hati.. kalo tak borink gak aku lame2 kat sini..

ni lak aku bergambar bersama barisan peserta kursus dan jugak KPPN Negeri Kedah & Timb. KPPN Negeri Perak..


balik2 je.. terus aku terkam hero aku sorang nie.. rindu sgt kat die.. kat ayah die pun aku rindu jugak..


& sebagai hadiah kerana beliau bersabar menunggu kepulangan aku kepangkuannya.. aku hadiahkan die.. walker nie.. wat mase nie.. Alif takleh berjalan gune walker nie lagik.. so stakat duk ctue sambil main2 dgn mainan yg ade atas tu je la.


dan nie gambar pagi td..(sile abaikan si ibu yg masih berbaju kelawar tue).. mase nie aku tgh duk try nak antar nota melalui email kat peserta kursus.. si kenit nie pun sebuk nak menekan keybord lappy aku.. haihhh anak ibu..


2 comments:

  1. sori kak yer sy tertgk leher ngan lengan akak tu,ptutla alif bdnye semangat rupenye ibunye pown semangat gak..hihihi

    ReplyDelete
  2. semenjak 2 menjak ni jer ibunye semakin bersemangat.. seb bek la baju saiz M masih lagik muat.. kalo nak selesa.. terpaksa pakai L.. ahaha~

    ReplyDelete