Pengikut Setia

Tuesday, 13 July 2010

Suram.. sunyi dan sepi...

Jeng jeng jeng.. !! tajuk entry dah macam Expose Mistik.. tp sbenor-benornya.. xde pape pun.. hahah~..ekceli arini aku rase sgt2 borink duk pejabat.. wlupun keje byk.. tp still borink jugak.. tak taw la kenapa.. rase ngantukk.. rase malas.. rase stress.. semuanye ade la.. tp tak taw ape ke halnye aku terasa camtu.. senget btol la kan.. :)

Arini.. dalam bilik nie.. cume tinggal aku sorang jer.. Mr. G.. merayap g mane tah.. Pn CT.. cuti coz anaknye demam.. si Pn. Ain.. jaga projek kat Jaybee..mane lah aku tak rase suram.. sunyi dan sepi.. tu yg aku kene tinggal sorang2 nie.. projek aku kat Ipoh start awal bulan dpan.. so skang tgh setelkan paperwork je lah.. haihhhhh.. malasnye nak mulekan ape2 keje.. kenapa la aku jadik malas sgt neyhhhhh...!!!! tgk org pun aku rase tak berselera.. nyampah pun ade.. org tego pun aku cam berat je mulut nie nak menjawab.. ape punyer peel la aku nie arini.. haihhhhhh!!!.. wake up! wake up!.. apesal la borink sesangat...

1 comment:

  1. ye la angah pun boring gak hari ini hari rabu sama la...

    ReplyDelete