Pengikut Setia

Saturday 10 July 2010

Main-main time..

Malam td.. sambil2 menunggu ayah & nenek Alif smpi.. sonok btol aku melayan hero aku sorang tue.. ade aje lah die duk bebelkan.. ntahapehapentah.. smpi terangkat kaki & tangan die.. pastu skejap2 die sumbat jari2 die dalam mulut.. (dah makin kerap lak anak ibu nie ngisap jari skang nie ekk).. layan punye layan.. sampai terlena buah hati aku sorang nie.. hurm.. tp bile tgk Alif dalam keadaan aktif camtu.. aku rase bahagia sgt.. senyuman die.. bebelan die.. keletah die.. sgt2 buatkan aku terhibur.. biarpun aku tak paham ape yg sedang Alif ngomelkan.. aku layankan ajer.. anak tgh sorang kan.. so leh la berikan tumpuan sepenuh perhatian pada yg sorang nie dulu.. nanti dah ade adik2 yg lain.. xde la si abang nie kurang kasih syg.. :) kan.. kan.. now layanlah pic yg sempat aku snap mase main-main dgn die smlm..


No comments:

Post a Comment