Pengikut Setia

Monday 12 July 2010

Kalah tak bermakna tak BAGUS!!



World Cup Fever punye hal..huhuw~, Pagi tadi.. aku & asben turun padang Dataran Merdeka utk same2 memberi sokongan kepada team pebret kami.. Holland a.k.a Oranje(Netherland)..wlupun game bermula jam 2.30 pg isnin.. kami tetap bersemangat nak tgk game final nie.. suasana kat Dataran mmg sgt happening.. penyokong Spain & penyokong Holand memenuhi setiap ruang yg ade.. warna Oren & Merah menyeri suasana pagi td.. aku sgt2 teruja sbb nie la 1st time aku join tgk world cup.. tak penah seumur hayat aku layan bola pepagi buta nie.. huhuw~

Walaupun keputusan memihak kepada Spain.. aku tetap berpuas hati.. ini kerana.. dari awal hingga lah tamat game.. 2-2 team mmg fight berhabes-abesan.. Holland tidak kalah dgn mudah.. Spain mendapat jaringan gol mereka pada 2nd half masa tambahan.. so xde la terer sgt Spain tue kan.. :) & pagi td juga menyaksikan kemeriahan layangan kad kuning oleh ref ke atas pemain-pemain ke 2-2 team.. Oranje semalam dah bleh tukar name ke Kuning'e.. ahahaha~.. so cute kan.. ( tp ref macam buyers jer.. huhuhuw~ )

Wlupun Holland kalah tak bermakna Holland tak bagus.. aku bangga dgn permainan 2-2 team tue pg td.. mmg dorang layak g Final.. mungkin tahun nie Holland xde luck.. tue je.. benar lah ramalan si Paul Sotong.. Spain yg akan bergelar JUARA utk tahun nie.. ape kate utk World Cup akan datang kite gune ramalan Siput Vavi laks... care gak tuh.. kan.. kan.. ;) ..


penyokong2 Holland in Oren..

Aku in jersey Holland.. Go Oranje Go!!

1 comment:

  1. aah kan? takde la terer mane pun spain... setanding ngn holland sebenarnya.. gpun org yg score tu bkn org yang diharapkan (villa or torres).. apa2 pun, puas hati tengok dorang berjuang..

    - benci ref gila kad!

    ReplyDelete