Pengikut Setia

Thursday 1 July 2010

Betol-betol chipsmore..

Ingat tak lagik entry aku berkenaan "chipsmore" smlm.. arini aku nak sambung lagi.. smlm slps gagal mencari di sana sini.. sms pun lansung tak berbunyi.. so aku ingatkan betol la yg aku nie sedang bermimpi.. wlupun aku sdiri sbnrnya sgt2 pasti bahawa die mmg wujud.. sbb aku dah cek kat inbox berkali2.. kata-kata itu benar-benar ade di situ.. gurau sendanya.. manis bicaranya.. argghhh!! mungkin semua tue imaginasi aku je kowt.. mungkin kowt....

pagi td.. report sms bertubi2 smpi di hp aku.. aikk..?? die baru bukak msg2 aku?? die baru bace lewww.. erm.. maknenye.. die mmg ade.. die mmg wujud.. & die masih bernyawa.. lega sket rasanya.. ingatkan smlm die dah xde.. nak menghilang lagik tanpa khabar berita.. sampai di opis.. tak menang tangan aku menaip sms dibuatnya.. macam2 yg die tanye.. mcm2 yg die cerite..katanya akaun fb tue kawan die yg buka.. so die tutup akaun sbb jarang o9 katenya.. seb bek sempat amik nombor aku.. & kengkawan lame die.. dapat jugaklah berborak wlupun fb die dah takde.. sembang punye sembang.. jam kat dinding dah kul 5ptg.. aku balik umah cam bese.. setel sume keje.. aku try msg die.. eyhhhh!! hilang lagi rupenye die.. hp die ON opis hour je ke..?? tp kenapa yer..?? konpiusss..konpiuss... ;)

No comments:

Post a Comment