Pengikut Setia

Monday 28 June 2010

Kenapa la ske sgt menyibuk...??

Ape punye hot la ati aku mlm nie.. mmg le bendanye kecik punye hal.. tp aku mmg tasuke .. aku dah la tak kenal die.. tetibe nak komen byk kat fesbuk aku.. huh.. mmg pantang keturunan aku ske nyebok tak tentu pasal nie.. sedangkan org yg aku kenal pun aku tak ske die sebok2 amik taw hal aku.. inikan pulak org yg aku tak kenal.. bikin panas jer.. kalo pompuan tue ..bley maap la lagik.. nie lelaki.. dah tuo plak tue.. hurm.. nak menyakat tak kene tempat.. kan dah tak pasal2 kene remove from fesbuk aku.. ko yg mintak.. skang terima la akibatnye..

aku pun silap.. men add je org yg tah pape.. kate nak meramaikan kawan.. so pade aku tak salah memulakan persahabatan dgn org yg baru kenal.. tp kalo jenis tak paham bahasa cam mamat nie.. mmg aku sgt2 tak bleh blah.. sblm nie penah gak die wat spoil, sbb bz body nak jadik batu api.. ske sgt tgk org bergado.. aku dah sound supaya jgn sebok.. nak2 pulak yg bergado tue kawan2 aku.. lagik la aku hangin bile tengok die duk sebok menyelit nak jadik batu api.. suruh dorang face to face ler.. suruh sound terus terang ler.. padahal.. die kenal ke yg bergado tu sape..?? sengal..

skang die carik pasal dgn aku lak.. katenya nak menyakat.. tapi rasanya die dah salah time.. ade ke pasal aku copy paste quotes dari google pun die nak sebok2 tanye & suh aku mention aku tiru ayat tu dari google kat status aku tue .. ske ati aku la kan.. sblm nie xde sape kesah pun.. aku rase bukan aku sorang yg rajin copy paste ayat2 motivasi tue.. bersepah lagik yg wat camtu.. apesal die tak komen..?? kene tang aku.. nak byk bunyik.. nak tunjuk frienly lah kunun.. no need..

ade ke patut die kate aku malu kalo org taw aku copy paste from google.. perlu ke aku nak malu..?? kalu dah taw darimana datangnye quotes tue.. diam2 sudahlah.. takyah la nak komen panjang2.. benda yg takde kene ngena lak tue.. so annoyink tawu.. lagipun aku xde pun mention yg quotes tue aku create sdiri or wat so ever.. pehal la die nak menyibuk sgt.. Oh! Lelaki.. kekadang ade gak lelaki yg sengal ske bz body ngalahkan pompuan kan.. siyesly aku nyampah.. so now.. aku dah pun delete die.. arap2 aman la fesbuk aku lepas nie.. & arap2 die tak cuba utk add aku balik.. sbb aku tak hingin nak accept.. :)

**soriiiiii bebanyak..

3 comments:

  1. lelaki period lebih la tu jue..
    atau lelaki kurang kasih sayang

    ReplyDelete
  2. jue sabar banyak2 ye... kalau dah memang dasar lelaki jue

    ReplyDelete