Pengikut Setia

Tuesday, 22 June 2010

Hoyeahh!!


Alif Meniarap

Alif & ayahnye

gambar nie diambil 2 hari sblm dicucuk ..

Alhamdulillah ..
pagi td Alif selamat dicucuk setelah cukup usianya 3 bulan
(ekceli lebih 7 hari ..Transit klinik punye hal .. )
Alif dicucuk tanpa byk ragam ..
nangis pun tak .. kuat betol anak ibu yer..
sebelum cucuk Alif di timbang berat & di ukur tingginya..
peningkatan yg baik bg bayi pramatang macam Alif ..
now berat Alif dah 6.2kg .. mmg dah semangat dah anak aku nie..
nak dukung lame2 pun dah lenguh ..
tinggi Alif dah 60cm ..
kenaikan berat Alif sebanyak 3.9kg dari mase lahir ..
dan tingginya dah bertambah 13cm ..
sekejap je membesar dan memanjang .. kikiki ..
syukur sgt2 sbb Alif membesar dgn baik dan tak menghadapi lain-lain masalah..
skg nie dah pandai nak meniarap .. & dah pandai nak gelak2 n sembang2 ..
ske isap jari & dah pandai kenal ibu & ayah ..
hurm.. cepatlah mbesar lagik wahai Alif ..
Ibu dah semakin excited nak tgk Alif makin membesar
dgn sihat dan kuat ..
:)

3 comments:

  1. bagus lah alif dah semakin membesar

    ReplyDelete
  2. semangat lah alif ni...mau aku lenguh tgn bekas2 merah ni angkat..comel je...geram!

    ReplyDelete
  3. hihihi.. tu la tue.. baru 3 bulan dah 6kg++ usah kate ko lenguh.. aku ibunye yg chubby nie pun tak larat nak dukung lame2... hihihi

    ReplyDelete