Pengikut Setia

Friday 7 August 2009

Tentang Dia..

Idea di ciplak sdikit dari one of my fwens..ianya berkisarkan ttg insan yg tersayang..iaitu ttg Her Hubby...so kali ni..tghari jumaat yg sojuk2 nie..aku lak nak share dgn korang ttg kisah n cerita ttg suami-suami aku...opsss...wat mase ni n till de end of my life ..aku akan ade sorang je suami ..ok..hehehe..

ok let start it now..my beloved hubby nie name penuh die Amir Hamzah Bin Nisman..n u'olls can kol him Amer..jgn gatai2 nak panggey "hubby" ekk..yg tu aku je bleh..haha..umor die 26 thn kalo nak ikut bulan..tp kalo ikut tahun. .next months umo die dah masuk 27 thn..die berbintang Virgo ..sgt2 secocok dgn aku yg berbintang Aquarius..(kununnnn)..yup..die muda setahun 9 bulan dari aku..haha..tak sia2 dolu2 aku rajin nyanyi kat dapur..ingatkan dapat laki tua..rupenye dapat laki muda.so..cakap2 org tua2 kunun jgn nyanyi kat dapur
,nanti dapat laki tua..sudah tak bleh di guna pakai..ataupun mude2 dulu..hubby aku yg rajin nyanyi kat dapur..dat y die dapat aku..ermmm...maybe...!!

keje laki aku lak..melukis...die tak lukis gune pensil ..tp gune pc..dalam erti kate yg lain die gune Autocad..ekceli laki aku ni keje die sbg Draughtperson a.k.a Junior Architect..merangkap Estimator..die mmg dasat melukis gune pc..aku rajin tgk die wat keje..wlupun dulu aku ade blajar benda yg die wat ni sbb aku kan budak civil eng...tp skang ni kalo nak suh aku wat..mmg hancusss la..keje laki aku ni camnilah..ari2 duk depan pc.melukis,melukis,n melukis..bergulung2 pelan die bawak balik umah bile die tak sempat siapkan kat opis..tp slalunye die akan duk berjam2 depan pc men game..dah puas men game barula die wat keje die..

xtvt mase lapang die..n kalo tak lapang pun mmg ni la xtvt die..die mmg ske makan..no wonder la badan die chubby n chomeyy bangat...yup..my hubby sgt comeyyy..n yg paling aku ske..die tak cerewet paal makan..ape saje yg aku masak..die akan makan tanpa byk songeh..n kalo die ade kat umah susah la nak jumpe makanan yg tak habis..die mmg jenis tak ske membazir..n wlu kenyang camana pun..die akan usaha utk abeskan makanan tu..sedikit demi sedikit..paling tidak die akan pakse aku makan makanan tu smpi abes..sama2 dgn die...we olls owez be together gether..


n yg ni hobi die..die sgt2 gile men bola..tp die lebih kepada indoor..iaitu futsal..bola padang die tak berapa rajin nak join sbb die akn cepat pancit..see de stomach la..huhuw..watever it is..die mmg rajin men futsal..dalam gebu2 die pun..die aktif..xleh duk diam ade je lah yg die akan wat..besides..die sorang yg sgt2 kelakar pada aku..even to my whole famili pun die sgt2 friendly..no wonder again my mom syg sgt kat menantu die yg sorang ni..same goes to my abah jugak...bile dgr Amer nak balik ipoh je..die dah standy by petai byk2...sbb die taw..menantu die sorang nie kuat makan petai macam die gak..huhuhu..tp kalo dgn aku..sori la..aku tak makan petai..takut musyukkkk tooottttt...hahaha..

so ni le serba sedikit cite ttg laki aku..ape yg membuatkan aku syg sgt2 dgn die adalah kerana diri die sdiri..selebihnye..hanya aku yg tahu..to my hubby..i love u so much n will love u forever n ever....muahhhhh!!...

10 comments:

  1. bestnya dh kawen.sy pun menghitung hari je :)

    ReplyDelete
  2. alololo...sweetnya... cmnilah istri yg baik. belog psl hubby..hehehe..

    xpalah debab siket..sehat...ada org jaga kan

    ReplyDelete
  3. :) terasa ingin kawen jugak...

    mcm kak jue la muka..

    ReplyDelete
  4. ha..muke same lah best Qila..baru dikatakan jodoh tu panjang...Qila org yg ke sejuta bilion-lion yg kate muke we olls same..hehehe

    ReplyDelete
  5. nak kene geget btol la mummy zuriss nie...hehehe

    ReplyDelete
  6. nyinggah nih..
    meh ler jenguk blog kiter..

    ReplyDelete
  7. sweet la kak... jgn la ada yg len dh kak.. biar je smp akhir, bukan masa ni je taw... hehehe.

    miss u happy2 always with ur husband.. =)

    ReplyDelete
  8. thanx for all the best wishes u'olls wish for me n my hubby..
    smoga doa2 kalian mengiringi kebahagiaan kami berdua...kini dan selamanya..Aminn...

    ReplyDelete