Pengikut Setia

Wednesday 5 August 2009

Selamat Pagi Semua

apehal la jari aku tu kan tetibe je.hahaha..neway..halo..halo..halo..salam dan gudmownink to all my fwenz..suda bekpes ke blum sume2 nie...??apdet blog apdet blog jugak..jgn la smpi tak bekpes..kang nanti perut lapar..smpi dapat dapat gastrik sape yg susah..??diri sendiri jugak kan...ish3..korang nie..kesihatan harus dijaga..n yang paling penting ..jgn lupe minum sekurang-kurangnya 8 gelas air putih setiap hari(ni peringatan utk diri sendiri yg mmg jenis PEMALAS utk minum air..nak2 air putih..tawar seyhhhh )..

k la..arini bos aku still xde di opis..kemana die mengular aku pun tak pasti..yg aku sgt2 pasti..aku bahagia bile org tua tu xde..kalo tak..wat semak n menyerabutkan kepala aku jer...arini aku g keje dgn hati yg sgt2 tenang n sgt2 hepi..makan pagi sudah..minum pagi pun sudah..keje yg kak Len mintak aku tolong buatkan utk die pun aku dah setelkan..arini..aku wat keje dgn hati yg sgt2 berbunge2..sebab
ape??..ntahlah..yg aku tahu..aku hepi..no stress...no pressure..juz a pleasure..hepi..hepi n again..hepi..smlm aku tido dgn lena..dah tak lewat as usual..tido pun awal..smpi aku sdiri pun tak ingat smlm aku masuk tido kul bape..wat de syokkk la sgt2 tido smlm..sojuk yo..seb bek ade org sebelah pelok..kalo tak ..sure menggigil kaw..huhuhu..kla..nak g mencari keje sbb arini aku rase cam sgt2 free.. now i'm ready to help others..tata

No comments:

Post a Comment