Pengikut Setia

Sunday, 9 August 2009

Pojaan Ku..



Minat btolla kat diz guy...dah la ensem..macho plak tue...aku tertengok si mamat ni belakon dalam drama Fiesta Komedi (drama from Singapore punyer)kat cenel 132:WARNA...tak sangka lak die ni kelakor jugak sbnr2nya..siap bergelek nyanyi dangdut lagik..hohoho.seksi u taw..hurm...pakal die nie dah kawen n aku pun dah berlaki jer..kalo tidak...kalo tidak ape??? ha'..kalo tidak dah lame dah aku pinangkan die untuk opah aku..ahaksss..

5 comments:

  1. huuu..ada sorg budak tekam muka mcm dia. tp laki org. ahahahah

    ReplyDelete
  2. ::wana::
    -akak ske die sbb die Aaron Aziz..yg ensem,talented n so
    funny..selebihnye..suke bese2 jer..macam aweks2 lain ske kat balak2 ensem..huhuhu..

    ReplyDelete