Pengikut Setia

Tuesday, 4 August 2009

Hari Yang Terang

mownink..mownink..mownink..sayang2 ku sekalian..selamat ari selasa...arini..cam bese..aku pg keje..tp lebey awal dari biase..aku mimpi ape malam td??..biar aku sorang je yg taw..hahaha..yg penting arini aku sgt2 bersemangat nak g keje..aku sdiri tak pasti kenapa la aku jadik rajin sgt...oh..bos aku xde arini..g JB.patutla aku excited semacam..

smlm..dkt2 kul 4 pagi baru aku lena..susah mo tido lena la nowadays..bukannya runsingkan ape2..cume mate ni tem2 camtu pun masih segar bugar lagik...masih terbeliak biarpun orang di sebelah aku dah sakan berdengkur..mmg aku skang ni xde rasa lapar sgt2..xde rase ngantuk sgt2..sejak kebelakangan ni..rutin aku byk berubah..tak seperti biase...subab musababnye...aku kurang pasti kenapa..adekah sesuatu akan terjadi kepada aku..??suspen jugak kan...ahh..malas nak pikir..ape yg bakal terjadik..aku terima ajer..
takmo nk pening2 kepala pikir ape, kenapa, dimana, siapa or bagaimana..dats not important..oke..erm..skang aku nak mule wat keje..jap lagi kul 11 aku nak g perhimpunan bulanan bersama menteri..tata..rajin2 keje ekk sume kawan2 ku..

1 comment: