Pengikut Setia

Wednesday 5 August 2009

Ceritera Kidney!!

Arini mood aku BLUE..as BLUE as my Baju Kurung yg aku pakai arini n as BLUE as My Lappy Skin..ahaksss..BLUE yg aku maksudkan adalah mewakili kepada perkataan " TENANG"...bukan "BLUE" yg bukan2 ekk..pliss not to have a dirty minded yer everyone..wokeyy..mood aku arini..very2 calm..setenang air di Tasik ..tasikk mane ekkk yg tenang??!!...(name2 je lah..)..i'm very2 cool today..rase cam soft n smooth jer semua benda yg aku lakukan..apehal hekkkk..?? rase cam dah jadik Pompuan Melayu Terakhir plak..(poyosss!!)biar poyoss..jgn buang tebiat nak mamposs udahler..ekceli aku tgh belajar n berlatih menjadi seorang yg tenang..yg tak mudah pressure, yg jarang2 jer stress..aku takmo stress2 lagik..bile aku stress.mcm2 yg aku pikir ..pastu migrain aku akan datang..bile migrain dah datang..alamatnye..semua benda x menjadi..sakit sane..sakit sini..aku nak jadik diri aku yg dulu..yg aktif..yg ceria..yg jarang2 sakit..yg punye ANTIBODI kuat..(en. asben cakap ANTIBODI aku lemah..huh..x ske..x ske)..yelah..betol kate mama..lepas kawen ni..aku kerap sakit..padahal mase bujang2 dulu..aku sehat..boleh melompat..berlari sana sini..bersukan bagai nak rak..nak demam pun payah..tp skang..asik sakit manjang..from now on..aku akan make sure..yg kesihatan aku terjaga..takmo sakit2 lagi..letih dowh..aku nak jadik sihat n nak owez hepi cam arini..arini aku dah minum 1.5l air kosong..mineral taw..bukan air minuman..(air minuman tak sedap..rase sedikit pahit)..hopefully after 1 week..i'm free from simptom2 KENCING KOTOR tu..next week aku nak kene wat test air kencing lagik..hope nothing serius will happen to me..i love my kidney..!!n i dun want to lose it..

No comments:

Post a Comment