Pengikut Setia

Tuesday, 4 August 2009

Aku syg die...die syg aku ke tak??

Bile aku sygkan seseorang...aku sanggup lakukan ape saje utknyer..wlupun nyawa aku ini nak di jadikan pertaruhan..aku bersedia..bile aku dah sygkan seseorang..aku nak die sentiasa gembira dan bahagia..aku nak share segala susah senang die dgn aku..aku nak rase kesedihan die..aku nak nangis bersama-sama dgn die..kalo die gembira..aku nak ketawa bersama-sama die..

kalo die sakit.. aku nk sentiasa temankan die smpi lah die sembuh..smpi die bleh ketawa semula..kalo die lapar..aku nak masakkan utk die...berikan die makan..smpi die rase kenyang..kalo die bosan..aku nak temankan die..nak hiburkan die smpi die gelak guling2 kerana kelucuanku..aku sanggup n bersedia lakukan ape saje utk die..tidak kira la dengan ape cara sekalipun..akan aku usahakan utk berikan ape saje yg diinginkannya..aku sanggup buat semua tu..sbb aku sgt2 sayangkan die..tp..

sanggup ke die buat semua tu utk aku..??sudikah die bersama aku di saat susah senang aku nanti..??kemana die pergi saat2 aku perlukan die..??bile aku bosan..kenapa die selalu tak ada..??kalo aku sakit,,kenapa die jarang pedulikan aku..??kalo aku sdg menangis dan bersedih ..kenapa die pura-pura buat seolah-olah aku ni xde ape-ape..tika aku memerlukan dirinye..mengapa die angkat tangan tanda surrender..??kenapa die buat kat aku macam tu..??

aku sayang die..tp die ..sayang aku ke tak??

1 comment:

  1. ni luahan perasaan ke danya cyg??
    syg utk en.asben @ dot dot dot nie???

    ReplyDelete